Tjafan ;) ♥

♥Tjatja Bloggen! Idag var jag m,ed Mandiz , Davve och Tobbe vi typ chilla runt chillade i centrum SEN  taggade vi hem till Davve åå typ snackade åå shiieet aauupp just nu  slaggar jag med Mandiz igentligen skulle vi till Mandiz mammas kille åå typ slagga där men de ändra sej men iaf så här såg min dag ut ... Efter vi va hemma hos Davve så taggade vi till centrum åå träffade Ployz , så gick Ployz & jag hem till Mandiz dom skulle på halloween fest och jag sminkade Ployz och MAndiz storesyster fixade Mandiz sen skulle dom typ tagga till festen... och då åkte jag och Davve till krusboda för åå träffanårra sen så tagga jag hem till MAndiz åå så orkar nt skriva mer så hejdå pussispåmunnis ;) ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0