Auup<3

Hejhej bloggen ;)  idag så var jag me Tobbe , Wilmer , Robin & Davve ♥ Vi typ va på vallen åå chilla (vallen är en fotbollsplan) .. sen taggade typ allaså jag å Davve åå Tobbe blev kvar så flummade vi osv sen så skulle jag tagga hem åå käka men dom fick vänta på mej såklart efter det följde vi Tobbe och sen taggade jag hem till min bästavän Davve som igentligen heter David =)) ... vi chatta me hans tjej flummade snackade åå tog massa bilder åå bajs;) men nä omogen jag är da :$ aya nu skypar jag med Anton K hihiihi Kbry ^^ ... aso jag är fett roli =DD ♥ åå neeeeej på måndag måste jag va utansmink HELA dan åå gå till SKOLAN utan smink fan va alla kmr kolla fyfaan jag utan smink = ful = problem = :// .. Jag har nyss blivit ovän me en cheey fyfaan aso känns nt bra för hon och jag var bästavänner nästan i 8 år =// men hon sabba de vi hade för en chey hon vet att nt är den bästa men ändå väljer hon bort mej för henne. För riktiga vänner betyder jag så hääääääÄÄÄÄÄr mkt fast mer (hoppasJag)  åå för henne betyde jag som ett sandkorn på jorden fyfaan hataaaaaar .. Aya har vart hos psykologen föör massa saker åå BlablaBLAaaa ♥ Just nu skypar jag med Anton K så vi ska forsätta så aa hejdååaa Pusspåmunnen ;) ♥♥♥♥


Bilder:




Bara för att jag ääääälskaa drickan ;) 





Schhh ;) 




Så ser jag ut utansmink -.- 





Jag åå Davve =)) 




Hej jag heter Olivia Johansson =)) 





Puss!




Cassi






Cassi igen ;) 





Jag åå herr träd ;)





Bara för att jag är skiiiit cool ;) 







FU bitcH! ;) 
BTW Ganska gammal bild ;) 







Bara för att jag är så hääär coooooooool ;) 






Call me babe cose i'm roll up ;) 








Jag en heeelt vanlig dag i skogen .. lolz ;) 









Jag =)) 






Jag i bekini :P OBS: ÄR OSMINKAD=OO 
Ganska gammal menmen ;) 










Så tog de Slutttt ;) ♥ CYA Bloggen 


Kommentarer
Postat av: patricia

HAHA! dra upp tröjan gumman ;)

2011-11-23 @ 19:18:10
URL: http://patrichias.blogg.se/
Postat av: bror

HAHAHAHA gamling när du duschar :* <3

2011-11-25 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0