Visst är den söt ------ > ٩(-̮̮̃-̃)۶ ♥

Tjabba bloggen ;) ♥ Idag delade jag en dag jag aldrig kommer att glömma med Mandiz min bästis festis ♥ Hon och jag gick runt och flummade heeeeela dan! ♥ (flumma = skratta , tramsa eller skoja)
Vi gick runt ock var vid skate då ska äckel ungen! en kille jag inte gillar vara där han kallar mej fjortis osv hatar hnm men aya jag vill att Mandiz ska logga in på skype! men aya hon kke sover fett pisamt om jag ringer och väcker henne aya ... Allas förhållanden är knas just nu förutom mitt jag är Tillsammans med Lucas ♥♥ Jag vet inte vad jag ska skriva så HEJDÅÅ pooeess ♥♥♥

Nyss satt jag och ritade bilden blev riktigt bra fast bättre i värklig heten ni kan få se den =)) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0