Hos Minja och chillar me kompisar ;)

Hejhej bloggen♥ Just nu chillar jag me någraq kompisar hos Minja som ni kanske läste mej aya , Lucas om du läser de här så ska du veta att jag  älskar dej mäst av allt puuss ♥♥♥
Men aya idag har jag vart i skolan jag skolkade bara en lektion faktiskt duktigare än va jag brukar vara men, juste jag hjälpte typ några att lösa ett bråk de började me att en tjej kalla min kompis för fjortis sen så blev de värsta bråket... Kom ihåg kalla ingen saker om ni inte menar det , säg det i värkligheten om du värkligen menar det. Jag funderar på att göra en ny blogg (har redan tröttnat på blogg designen hahah) ;) fast den va jävligt fin tack Minja puss .. Aso jag hatar vissa killar i min skola vissa är as omogna liksom och sen kommer de random blattar som springer och smäller mej på rumpan och nej jag har inget emot blattar men bara när de är sånna som är dumma i huvet och kaxiga .. Japp nu sitter min kompis Matilda och håller på me sin iphone och Minja håller på me Carro och jag sitter och bloggar haha sociala vi är mot varrandra ^.- ♥ Minja och jag ska vara i morn i skolan :D Minja är än av mina bästa vänner ♥ Jag tycker jag borde lägga upp  bild jag kanske gör det ♥





Jag med Minjas mobil ♥



Jag hos Minja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0