Ni känner inte mej...

Varför slå någon som redan är blodig ? Varför sparka på nån som ligger ? Varför hånar ni någon som inte vågar ta ett enda steg själv ? Vart är respekten för alla andra ? (kom inte på den själv.)
De här går ut till er som sagt att ni känner mej , men ingen vet vem jag är inte ens mina vänner. Visst, vissa vet va som hänt mej i mitt liv. Har bara mamma ingen annan vuxen. Men det är jobbigt satt bara ha en mamma särskillt om hon inte förstår mej. Kalla mej va ni vill jag fattar bara inte varför ni lägger er i eller ens frågar om det ? Mår ni bra av att veta va som hänt andra i livet för att ni inte har ett själva, omoget. Ni känner inte mej ni vet inte vem jag är. Man kan tro att jag är som alla andra men nej de är jag inte jag är inte perfekt. Tårar och smärta välkommen till mitt liv och min värld. Jag ser mina vänner och min familj, om sträcker en hand men jag kan inte nå den. Jag saknar ett lliv utan tårar och skit. Och att jag inte vore så agresiv. Tårar och smärta är den personen jag är... Jag vet inte om jag orkar med alla känslor och dom minnen jag har kvar. Ni vet inte var jag står. Men ni vet att jag finns om ni behöver mej..

Kommentarer
Postat av: Ployza<3

Sjukt fin blogg puss<3:*

2011-11-26 @ 17:07:05
URL: http://ployzathaking.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0