Hemma hos Minja ♥

Sholululu bloggen!♥ Nu är jag hemma hos Minja♥ Och Carro och Rebecka är här och vi typ chillar♥ Min dag har varit ganska bra faktiskt :D förutom att jag fick skäll (som vanligt) så har jag skött mej fast jag kom försent till gympan i morse jag kom typ när de va 15 min kvar men de är typ skit samma ändå as tråkigt fick as många blåmärken -.- men de får jag typ efter varge gympa lektion nt så jätte mysigt va ? :/ ♥ på lördag ska jag kke sova här hos Minja och vi sa kolla på Grinchent (stav) bara för att vi är lite halv omogna :D ♥ men aya ähm idag ja så vare ... efter gympan var det en lektion innan lunchrasten ... men uch jag vill inte snacka om min dag jag va typ bara i skolan vem fan bryr sig om att läsa om skolan ? aya jag typ ska fixa en ny header Minja ska hjälpa mej men problemet är vilken bild ska jag ha ? jag har tuuuuusen. -.- ♥ ... Nu sitter jag hemma hos Minja hon holler på me sin iphon som jag är avendsjuk på (bortskämdaunge) ;) ♥ och jag sitter och är as osocial haha XD♥ Tippsa om min blogg så är ni gulliga♥. Men en sak undrar jag varför skriver man dig och inte dej ? cp grej juu aya jag tycker att jag borde va me Minja nu men först några tipps ♥

Tipps...

  • Tro är bra men att kolla sanningen är bättre.

  • Du är din egna bästa vän för att du vet bäst om dej själv, ingen annan vet bättre om dej själv än va du gör.

  • Om hon/han gillar dej men tycker du är för ung och är rädd för ryckten och skit bakom ryggen för att hon/han är tillsammans med dej , lämna henne/honom , för hon/hanbehöver inte vara din vän då.

  • Säg inga hemligheter om dig till fel person för då går allt ut till alla.


    Hejdå pusspåmunnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0