Väntar -.-' ...

Cha cha jag bråkade med Raija men allt blev bra båda sa förlåt jag kan ärkänna att jag nt var en ängel men det var nt hon heller båda två va nog satan själv HAHA ♥♥♥  ... Jag väntar på Raija just nu hon skulle gå och påsta nånting hon var i final på nånting hoppas hon vinner för hennes skull :) ♥♥♥ jag hade rätt igår eller iförr igår jag fick den idag jobbigt som in i helvette att byta grej hela tiden och det är äckligt Blää ♥♥♥  fel tillfälle att göra hjärtan dåra men ja hehe.... Åååh när kommer hon ...  Nån plingade haha de var hon tur hon ska få nårra kläder av mej :)♥♥♥♥♥♥




                      Herrå bloggen och alla blogg läsare♥♥♥ Puss & Kram! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0