...

Hej bloggen jag är as trött sover nt så bra tänker på saker...  Jag drack Boost idag de var gott ♥♥♥ jag och Raija råkade åka till gulmarsplan men vi skulle till granings ringen vi sa tillo med de till den dära jävla buss chaffisen men han värkade nt fatta men han tog ingen stämpel och så vände vi och då nä vi gick på ringde de i chaffisens mobil så han viftade med handen och sa gå så vi åkte till granings ringen och sökte Hanna w men hon var nt dära så vi åkte tillbaka och då var hon och tre tjejer till där sen såg vi Amanda f och kramade henne såklart sen gick Moa och nån till tjej och sen gick Hanna w så jag och Amanda f fick vara med Robin och Nicholas Räty de va nt kul dom tog våra skor och sprang iväg och vi jagade dom men sen valde vi att strunta i dom sen skulle dom gå så Nicho sprang på sin buss och vi fick vara med Robin sen gick han sen såg vi Martina och Alexandra såvi pratade med dom... När jag kom hem så chattade jag med Emma och vi ska vara i morn hon jag och jag tror Nicolay hoppas de de blir roligare då... Jag kanske ska köpa lös hår och Emma och jag ska dela Bff halsband ♥♥♥♥ och jag ska få nått diamant halsband ♥♥♥ hon är så snäll och snygg och söt ♥♥♥♥♥♥



                        Herrå bloggen de va de jag gorde idag ♥♥♥ puss & kram! ♥♥

Kommentarer
Postat av: anonym

Ta kort på dig med bh och trosor lite sexigt också

2011-03-03 @ 12:03:18
URL: http://kiiilllss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det va min kompis srry

men du har en jätte fin blogg

2011-03-03 @ 12:03:57
Postat av: Emma

Awwi! vad gullig du är men men , blev ju dissad av hannah & amanda och tiieep Foi ! så vi kanske kan vara imorgon Älskar dej Olivia ! ;* <3

2011-03-03 @ 17:53:03
URL: http://modeemma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0