UCH !!

Tja tja bloggen jag sitter å lyssnar på musik imorn åker jag om det är lördag idag aa de är de♥ Sitter å gråter ser ut som ett jävla emo men jag kan nt sluta 1: de är en spindel i taket jag har jätte stor spindel fobi 2: har de nt så bra typ men aya jag är as trött ska lägga mej men aso jag är sån som lägger sej typ  tre fast aa jag är ju uppe längre ibland men nu kan jag nt sova alla vet ju varför .. Åååh kommer nt kunna blogga i Grekland lr va inne på fb lr skype fan va tråkigt fast man kommer ju sola en heeeel del hahah min brorsa fick nt följa me lr han ville nt men aa sen när jag kommer hem så ska jag va med kompisar och en vecka efter de ska jag sova hos en kill kompis han kommer hem från sitt land en vecka efter :( ♥ jag ska typ gå åå ta bort sminket som nt sitter på rätt plats just nu men satt mmh feett creepy spindel aso abooow ;) haha ♥ Ååååhvad ska man göööööra jag har as tråkigt ♥ Kommer sakna er mäst Gurra , Anton , Jojjo , Rati ,Tilda och aa deva typ dom annars alla andra va lugna kommer sakna er också
;) ♥♥♥♥♥kl 19.00 i morn åker mitt plaaaan :D ♥♥♥♥♥♥♥♥ 


Herrå bloggläsarna puuuuuuusss♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Kommer saaaaaaakna dig mest söto <3333333

2011-07-24 @ 19:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0