...

Chacha en äckel unge höll på mot mej åå ba va haru sagt om min syster jag ba jag har nt sagt något hon/han ba va haru sagt om min syster jag ba jag har nt sagt nått sen min kompis håller om mej bakifrån för att skydda mej sen spottar hon/han på mej oså kmr de på min kompis oxå .. så jävla omoget att hålla på så hon/han vet ju nt ens om jag sagt något ? hon kan ju va lite mognare åå säga åå lyssna jag har nt äns sagt nått men aya jävla omogna unge fattar vrf typ ingen gillar henne/honom längre jag säger inga namn men aya skit samma ... Jag åker till Greklad om två dagar ska bli brun ♥ sen när jag kommer hem kommer jag lägga ut bilder :D ♥ fett skönt .. sverige jävel kalla land ... men nu ska jag bort sen kke sova hos en kill kompis ♥ lr jag får men han ska oxå fråga :) ♥ Idag va jag å bada sola lite :) såatt mmh ♥  IMorn måste jag typ lägga mej ganska tigdigt föör aa vända på dygnet ♥ 
Jag älskar er : Jojo , Gurra , Anton , Rati , Foi stöttar mej vad som än händer puuuuuss <3

Hoppas alla får en bra sommar puuuss herrå  ♥

Kommentarer
Postat av: Det vet du redan!

Asso jag vill bara säga att jag fick reda på vem det var. Och det var Estelle. Men vadå att hon är äckel unge? Och det finns skit många som gillar henne , mer en dig iallafall. Detsutom gick du baraiväg och svarade inte? Om jag känner Estelle rätt försvarar hon alltid dom hon älskar. Du kallAR HENNE ÄCKEL UNGE ,FÖR ATT HON LOSKA DIG IANSIKTET NÄR DU SJÄLV DAGEN INNAN LOSKA DE NÅGRA KILLAR SPOM VAR TYP 1O ÅR OCH DU ÄR 12 ÅR. Ganska omoget gumman.

2011-07-23 @ 13:07:35
Postat av: Anonym

Men on du tycker hon va omgogen , varför skunker du i hennes nivå ock skriver att alla hatar henne och att hon är omogen och äcklig? Du skunker på hennes nivå då... det är omoget!

2011-12-18 @ 11:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0