:) / :( / :'(

Hayy bloggen haayyy Jag ska till centrum åå trösta min älksling Emelie ♥♥♥♥♥  Hennes kille har gjort slut åå blivit tsm med hennes och min kompis :'(  Om ja ser han i centrum så ska smälla han på käften så hårt satt han aldrig glömmer det !! >:( jag tkr nt man gör så som han och den killen jag gillade lr menar GILLAR !!! ♥♥♥♥♥
jag vill ha en header på min blogg dom säger bara hur man gör en nt var sånna finns >:/ men aa jag ska till centrum åå jag har gjort två bloggar till kolla dom de står nästan samma saker idag men jag har as bråttom till centrum♥♥♥♥♥♥ as synd om Emelie :( ♥♥♥♥♥♥♥♥ kommentera gärna ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





                                             Herrå bloggen puss ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0