-.-♥♥♥

Orkar nt vara uppe varge typ natt så ää as trött ja åå min kompis håller på me en blogg den heter Jaaoowww.blogg.se             .......  tror ja XD ♥♥♥♥♥♥♥ En kille kallade mej slampa åå hora åå allt :( ja ba : nej de är ja nt han ba: men du ser ut som en .... fett tarre :( ja vill ha en one piace (stavning)  åå nya tights :( jag vill jö typ ha allt ... ja venne om ja sagt de här men jag ska kanske till finland med en kompids i sommar XD  Vill sova   -.- trött som ett as :P hah alla svättas annars sprängs dom eeuuh tänk åå se en sprängas uuuhh ryser..     Ni får tippsa om min blogg tii era vänner okej ?? ♥♥♥♥♥  om fler läser min blogg destu oftare skriver jag ♥♥♥♥♥       






                                       Godnatt sötisar!! herrå Puss på rumpan ^^♥♥♥♥♥ 

Kommentarer
Postat av: Rati <3 <3 <3

JAG LÄSER DIN BLOGG VARJE DAG BBY <3

2011-04-03 @ 15:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0